Sunday, January 31, 2010

sunny sunday

lumi tuli jälle maha, aga päike paistab ja siis on peaaegu et tore. tegelikult ma lihtsalt ei jõua ära oodata, millal ma oma akna peal soojas veini saaks juua. kui mul on juba selline sovieti-aegne romantika siin, siis väga tahaks.

keelekursus sai läbi. eksamil loodetavasti läbi ei kukkunud (aga kindel ei ole :D), sest kirjalik osa oli päris põhjalik. aga tegelikult olid meil väga toredad õpetajad ja tegelt oli kursus ka tore. kahjuks lähevad osa neist nüüd brugesi ja veel kaugemale, aga siis saab ju külas käia.

kolm ungari tšikki kolisid ka kuskilt getost elule lähemale kesklinna ja siis käisime nende juures reedel peol. ma arvan, et tudengimajana on ta täitsa lahe, aga ega vist üle poole aasta vastu ei peaks. kuigi ma saan aru, et kui maksta ainult 200 euri kuus ja elada majas, mis asub südalinnas jõe ääres ja omada vanniga vannituba ning privaatkorrust, on väärtus. aga kui landlord on diskor ja alumine korrus regulaarne peokoht, siis võib natuke üle visata. eriti kui ta kuulab trance'i :P. samas, tegelt oli lahe, sest tal on seal mingi neli või viis korrust ja kaks esimest korrust on tõesti nagu privaatklubi.

pärast põrkasin veel janette'ga ümber nurga ta onutütre juurest läbi, kellel oli väga äge studio 6. korrusel vaatega jõele. jah, mul on mingi korterite-fetiš. jõime õlut ja kuulasin saksa aktsendiga dutchi. sest seal oli ka viis lakutud sakslast. pärast läksime veel ühte iiri pubisse, mis oli päris naljakas, sest jätkuna noortele prantsuse poistele saime mõnitada keskealisi belgia mehi. nägin ka superstaar anise koopiat, emost iraagipoissi, kes oli nii sterotüüpne emo, et täisa halb oli. teatas väga uhkelt, et ta on iraagist ja kas ma ikka tean, kus iraak on. ma ei hakanud terroristide nalju tegema, sest ta oli liiga rumal selleks.

aga homme hakkab kool, kaisa näitas mulle reedel juba ruume. ootan siis nüüd. ja sooje ilmu ootan. kahe nädala pärast on vaheaeg ka.

No comments:

Post a Comment