Thursday, January 28, 2010

a bit obsessed

tänase seisuga on mul külmkapis kirsijogurt, kirsimoos ja kaks liefmansi nelipakki. ma kasutan kirsilõhnalist dušigeeli ja üldiselt arvan, et mu majakaaslased hakkavad must varsti imelikult mõtlema. kers on ka esimene puuvili, mis mulle nederlandsis meenub, isegi ennem kui ananas.
kui söögiteemaliselt jätkata, siis ma ostsin endale järgmise nädala menüü ära. see koosneb spagettidest ja bolognese kastmest. on aeg hakata kulusid kärpima. samas ma vaatasin, et aldis antakse hispaania pakiveini 3 euri eest ja täna ma elan vähemasti rikkalikult oma õlle ja belgia brie peal. üldiselt aga võiks keegi mind sööma viia, khmn või külla tulla ja näiteks liha ja hapukoort tuua. ja mismõttes on valida ainult 0,1; 1,5 ja 3,5 protsendilise piima vahel?!? kuhu jääb 2,5? lollakad. ma nüüd ostsin 1,5protsendise. vahet pole, ega ma seda niisama ei joogi. ja neid vahvaid prügikotte saab ainult GBst ja kuuldavasti maksab 10 kotti 7 euri (mismõttes).
muidu sajab meil vihma, õues on neli kraadi sooja ja ma võtan lõunat oma õlle ja juustu näol.
ja õpin eksamiks.

1 comment:

  1. Hahaa! See on ikka nii naljakas, kuidas v2ljamaa k6ik inimesed spagetis88dikuteks muudab. Ma elan sellest, nyyd juba suure r66muga. :)

    ReplyDelete