Thursday, January 14, 2010

nüüd võib alata

mul on püsiühendus, mis on päris tore asi, kui olla elanud nädal aega noortehostelis, kus mõiste alla 'noor' mahub ka u 50aastane nilbe mees, kes absoluutselt kõik õhtud istus all baaris, tegi suitsu ja hõivas 50 protsenti vabadest kaablitest. jah, neid oli kaks.

ok, tegelt pean ma veel tuba vahetama, aga vähemasti mitte maja, sest ma kontakteerusin selle poisiga, kes siit välja kolis ja kes ei teadnud, et omanik on tegelikult selle toa, küll alates veebruarist, kuid siiski, välja üürinud. natuke räpane on ainult, aga eks ma vaatasin, et näopuhastuslapid käivad selle jaoks küll.

täna on õues valge, esimest korda näen näiteks päikest, see on tore. keelt oskan täpselt nii palju, et aru saada, et see näeb välja nagu rootsi keel, seega saab tähendust arvata. muidu olen tubli ja oskan öelda, et ik heet mariliis en ik ben 22 jaar. ik kom uit estland en ik ben geboren in tartu, maar ik woon nu in antwepren. ik ben student, ik studeer meubelrestauratie. ik heb een zus en een broer. ik spreek ests, engels, russisch en een beetje sweeds. päris hea, ma arvan.
ülejäänud erasmuslased on täitsa vahvad, hästi palju on soomlasi ja ungarlasi, siis on lätlasi ja prantslasi, hispaanlasi ja üks poolakas, aa, rumeenia tsikid on ka. aga nad kõik õpivad majandust või transporti või bisnis mänedzmenti (jah, ma vihkan seda mõistet). Kool ise, kdg, asub kohe kesklinnas, u 12 mintsa mu uuest kodust, ja kõik tudengid on sellised triiksärgistatud. ma natuke tunnen ennast imelikult. aga ainult vahel.

kuskil eriti veel käinud ei ole, sest mul oli säästupoliitika, et ma hoian raha kokku, kuni saan kodu ja lepingu. aga eile näidati meile belgia kultuuriloo raames town halli, see on selline 16. saj esinduslik renessansshoone, me peame pärast reporte kirjutama, ses suhtes oli hästi mõistlik enne ja pärast ekskursiooni alkoholi serveerida. loomulikult oli selleks antwerpeni linna õlu de koninck, veini anti ka.

ma ei viitsi väga kirjutada praegu, teinekord.

2 comments:

  1. Mul on nyyd t88 ka, hakkan varsti kevadeks pileteid vaatama ;);) ja lahe, et sul k6ik h2sti paistab minevat..

    heleele

    ReplyDelete
  2. Ma õpin prageu renessanssi üheks eksamiks. Ja oh üllatust, olen seda Antwerpeni ratahausi läbi ja lõhki vaadanud. Okei, nii palju pole, aga ikkagi. jee! Olen su pärast õnnelik :)

    ReplyDelete