Tuesday, January 19, 2010

sick and tired

ma olin nii väsinud viimati vist pärast oma esimest 16 tunnist tööpäeva. jõudsin koju, ainus peas ringlev mõte mahtus mõistesse voodi, aga ma ei saanud magada, sest vahelduvad külma- ja kuumavärinad tegid hingamise raskeks, pluss mu jalad olid nii valusad, et ma polnud võimeline ennast isegi pöörama.
mis asi see oli?
kahtluse all on mu hõõruvad tossud ja eilne kevadine õhtusörk, kuigi pusaga väljasolemine tundus ok. või et ma sõin täna esimest korda korralikult- ehk keetsingi piimaga putru, sõin lõuna ajal suppi ja üle 2 nädala liha? :D (ma nimelt ei ole ainus, kes on 10 päevaga pea viis kilo kaotanud) või et ma ei pesnud tomatit ära? või et mul oli täna 6 tundi flaami keelt ja kaks tundi kultuuride vahelist kommunikatsiooni? või sellest, et õppejõud rääkis varaanidest ja nende suurepärasest haistmismeelest vere järele: mul jooksid juba siis külavärinad üle selja.
tahan juba päris kooli, ma ei suuda kella üheksaks kooli jõuda! jätkuvalt lahkun oma majast 8.50 või nii.

aga lõpetagem lõbusamate nootidega:

No comments:

Post a Comment