Wednesday, February 10, 2010

tervitused remonditandrilt

mis rõõm võiks olla suurem, kui rõõm vahetamata akendest. justnimelt vahetamata, sest nad ei teinud täna oma tööd lõpuni ja mu tuba haiseb tolmu järele ja 12 ruudust 1/6 võtavad enda alla uued aknad. kõik kohad on kipsitolmu täis ja ma ei tea ja keegi teine ka siit majast ei tea, kas nad tulevad tagasi homme või kunagi hiljem. ja kas nad tulevad homme kell 8 või hiljem. mulle ei meeldi sellised asjad. vastik. vastik. vastik.

siis ma võiks oma majakaaslaste kallal ka vinguda, sest mul on tunne, et nad iseseisvalt ei oska nõusid ka pesta või vähemalt need kaks tüüpi altkorruselt küll mitte. ja siis võiks mitte oma tuhaoose ligunema jätta ja pitsaümbrised ära visata ja prügi välja viia jne jne jne. ja mitte minu asju kasutada oleks ka tore.

ja kuna ma juba soonel olen, siis see kura*i lumi tuli ka jälle maha, aga siin riigis ei osata ju sellega midagi peale hakata ja siis õppejõud jäävad lume tõttu liiklusummikusse ja ei jõua kooli ja siis jäävad asjad ära ja tänane lõuna jäi ka ära ja lükati sinna nädalasse, kus me brüsselis praktikal oleme.

tegelikult aga on järgmine nädal krokusvakantie e vaheaeg, millest küll 2 päeva praktikal oleme. pühapäeval käisime brugge's ka. ja siis nüüd lille'i.

tegelikult ma pean nüüd pesumajja minema ja siis poodi veini ostma, sest see tuba siin ajab jooma.

2 comments:

  1. noh, meil k2is ülakorruse korterist rootsi poiss eric kööki koristamas vahel, sest minu 3st korterikaaslasest mitte keegi ei tundnud muret n6udepesu ja pliidi pesu p2rast. ja ma ka mingi hetk enam ei suutnud k6igi tagant koristada.

    ReplyDelete
  2. Shared house'i l6bud :)

    Aga kuule, kuidas sulle Brugge meeldis??

    maarja

    ReplyDelete