Thursday, February 4, 2010

mulle ei meeldi, kui asjad ei toimi

ma sain flaami keele eksamilt kenasti läbi ja vastatud lausa B peale. igatahes, kui ma oma repordid ka valmis saan, on sealt 8 ainepunkti garanteeritud.

eile alustasin kuldamiseks vajaliku aluse ettevalmistamist ja kuna kriit või kips (krijt) otsa sai, siis kiiret sellega pole. täna käisime kahe loengu kohta infot saamas ja istusime selle peale neli tundi kohe loengus ka, et õppejõud saaks kaks sõna öelda, mis mõlemal puhul tähendas üht- kohtume järgmisel nädalal ja arutame siis. mõlema loengu sisu oli arhitektuurilised väljakaevamised, ei midagi erutavat.

homme on ka üks aine, mis vajab selgust. selgusetus on selle nädala märksõna, ma 'armastan' kunstikoolide süsteemitust. kdg-s nad lahendasid sellised 'pisiasjad' juba keeleõppeperioodil ära.

üldiselt tuli taas kevad ja õues on soe ja päike paistab ja linnud laulavad. seniks.

aga ma sain anneli postkaardi, aitäh! mul läks meel nii heaks kohe ja sein palju värvilisemaks.

olge tublid.

No comments:

Post a Comment