Sunday, February 14, 2010

krokusvakantie

mul on nüüd vaheaeg :), sest siin katoliiklikul maal on praegu paastu ja karnevali aeg. tegelikult on vaheaega küll ainult kolm päeva, sest homme kell 9 pean ma olema brüsseli kuninglikus kunsti-ja ajaloomuuseumis esimest päeva praktikal. ning ärkama pean mingi kell 6, kohutav! aga eks ma kirjutan homme, kuidas ma selle kõigega hakkama sain ja mis ma seal siis ära tegin.

muidu aga on mõni asi vaikselt paika loksunud, näiteks learning agreement, mul on nüüd põhimõtteliselt 35 ECTS. päris uhke või mis, aga ma lihtsalt ei suuda end kokku võtta, et 26. veebruariks need 13 500sõnalist reporti produtseerida...

aga et ereb mu üle uhke saaks olla, siis ma olen eeskujulikult püüdnud väljas ka käia. reedel näiteks tüüpilisel erasmuse peol, mitte küll esn, vaid meie oma keelegrupi peol, küll aga võis pimedas näiteks amelevate paarikeste otsa komistada. ja laupäeval electro peol, mis meenutas täiesti ausalt kunagisi varjendi või illusiooni pidusid ja interjöör oli umbes nagu vana sõbramaja. üldse väga naljaks pidu oli või siis üleväsimus, mine võta kinni. aga tegelt mind ikka rämedalt häirib, et siin sees suitsetada võib. ma olen lihtsalt eestis ära harjunud selle luksusega et ma koju jõudes ei haise. ja siis mind häirib kanepihais ka.

toredatest asjadest aga seda, et ma ostsin endale ühest kaltsukast (ok, kaltsukas on palju öeldnud, pigem on need vintage poed, sest nad on kallid) kingad ja siis ostsime ära tagasisõidu pileti madriidist brüsselisse. et keda huvitab siis üldiselt on lood nii, et järgmine nädal on vaheaeg ja praktika, nädal pärast seda on praktika, märtsi esimene nädal on ka kolm praktika päeva, aga siis pärast seda võib mulle külla tulla. aprillis mulle külla ei saa väga tulla, va see nädal, mis algab 19. aprilliga ja siis võib taas üritada maikuud ja juunit.

aga magama, muidu ei saa jälle üles

3 comments:

  1. süda on rahul. mõneks ajaks. tänan!

    (järgmine kord siiski ilma mõru maitseta, palun, muidu pean sulle jälle õpetussõnu jagama :D)

    ReplyDelete
  2. kaltsukad
    käisin eile camden townis, "meil on kõik kaheksakümnendate originaalid"
    sõnastamisnõksud

    ReplyDelete