Thursday, February 18, 2010

lõpuks ometi!

mul vahetati aknad ära! täna tulid nad loomulikult jälle kell 7 hommikul. ma sügavalt loodan, et mul tuli jälestust väljendav pilk piisavalt hästi välja, aga- halloo!- mismõttes nad jätsid eile kogu oma träna (kaks redelit, kogu makrofleksi tavaari koos ämbrite, kausside, püstolite jms, kaks freesi ja kompressori!) minu tuppa pärast tööd. Ma oleks kompressori aknast välja visanud suurest vihast, aga ma ei jõudnud seda liigutada. agagaaga nüüd on mul lõpuks ometi ilus ja puhas tuba ja laupäeval pidi lausa kaks koristajat tulema üldruume pesema.

selle vägivaldse äratuse plusspooleks oli muidugi see, et sain kohe hommikul raamatukokku minna ja kirjutada peaaegu kõik oma repordid valmis. ahjaa, ja eile sain endale campus cardi, mis kehtib viis aastat ja ma saan nüüd odavalt antwerpeni ja brüsseli vahet sõita.

homme aga jälle brüsselisse siis praktikale. praktika toimub brüsseli kuniglikus kunsti- ja ajaloomuuseumis ning seal on kolm objekti. üks historitsistlik peegliraam ja kaks kabinetkappi. eelmine kord vaatlesime seal neid ja natuke tegime ka midagi: mõõtsime ja kirjeldasime ja siis natuke puhastusproove. vahepeal käisime kõrval angaaris vaatamas, kuidas valmivad skulptuuride koopiad. ehk siis hunnikutes duubeldatud aniikskulptuure jms jama. kes küll tahab endale koju näiteks kastreeritud atlast?

esmaspäeval oli ka see rongiõnnetuse päev, piisavalt jube ja hirmus. antwerpeni vahel õnneks ikka rongid käivad, aga london ja pariis on ära lõigatud. õnneks lumi on peaaegu ära sulanud nüüd.

No comments:

Post a Comment